چمک

۱-چمک نام ماهی کوچکی در گویش بندری است ۲-چمک در گویش بندری به معنای رقص به کار می رود و کلمه ای کهن در زبان فارسی پهلوی است

چمک

۱-چمک نام ماهی کوچکی در گویش بندری است ۲-چمک در گویش بندری به معنای رقص به کار می رود و کلمه ای کهن در زبان فارسی پهلوی است

بازی

اعتراف یا برنامه ریزی : 

 

بخش اول اعتراف:

از وقتی که اعتیاد،این بلای خانمان سوز پا به زندگی من گذاشته حسابی دارم از زندگی لذت می برم،اعتیاد به هنر خیلی حال میده امتحان کنین!

تو این سه سال اخیر حسابی سر خودمو شلوغ کردمو تو هر جشنواره ای که تونستم حضور داشتم: تئاتر، شعر، عکس ، هنرنو و…

روزها رو تا آخر شب بیرونم و دیر وقت که به  خونه میام می خونم ومی نویسم،تازه این در حالیه که نخوام فیلم ببینم !

حالا همه ی اینها یک طرف،من دانشجوی ترم آخر هستم و خیر سرم باید این ترم درسم رو تموم کنم!!!!

( نکته:اعتماد به نفسو حال کردین؟ )

برنامه پنج ساله ی پیشرفت و توسعه ی زندگانی به شرح زیر می باشد:

1.     ۱.   اتمام دانشگاه به حول وقوه ی الهی 

2.       ۲. قبول نشدن در کارشناسی ارشد و یه کم نفس راحت کشیدن ( پارسال با بد شانسی قبول شدم!) 

3.      ۳.   یک نگاه حرفه ای تر به هنر ،به خصوص در استان هرمزگان 

4.     ۴.   و از همه مهمتر از زندگی لذت ببرم و اونجوری که می خوام زندگی کنم 

پی نوشت :

1.       ۱.   مقصود از حول همان هل است 

2.       ۲.حتما در ذهن مبارکتان می گویید خب امتحان نده که قبول نشی اما امتحان برام تکلیفه ،و باز حتما میگین خب جوابا رو غلط بزن که در جواب باید بگم زرشک! بنده تو امتحان آنقدر جوگیر می شوم که پوز خود را نیز می زنم و این همان خود کشی است به جان خودمان! 

 

 

سینا سایبانی   

ماهی بالی(محمد سایبانی)

نخلستان سعدی (نهنگ)

نظرات 6 + ارسال نظر
باقری پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.khodahafezmosafer.tk

خداحافظ مسافر....


سر بزنید www.khodahafezmosafer.tk

سمیه پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام سامان جان
به خاطره اعتیادت بهت تبریک میگم . از صمیم قلب آرزو میکنم هر چه بیشتر در این منجلاب فرو بری.
در مورده ارشدم پیشنهاد میکنم اینورو بیخیال شو اون ور هنر بخون برگرد در خدمته هرمزگان باش.

فرنوش پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

پیمان بخشی یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.farghon.blogfa.com/

خوب که میخوای خودکشی کنی بیا پیش خودم .تو بیا کاریت نباشه کاری میکنم که کاری میکنم که به گربه بگی مکمنمن.ادرس همکه خودت بلدی

من کلمه دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام سامان عزیز
ممنون که سر زدید
می دونی که من سر بازم و.............
لینک میکنم عزیز دل برادر

ماهی بالی پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ق.ظ http://mahibali.blogsky.com/

به هل قوه الهی که رستگار شوی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد