چمک

۱-چمک نام ماهی کوچکی در گویش بندری است ۲-چمک در گویش بندری به معنای رقص به کار می رود و کلمه ای کهن در زبان فارسی پهلوی است

چمک

۱-چمک نام ماهی کوچکی در گویش بندری است ۲-چمک در گویش بندری به معنای رقص به کار می رود و کلمه ای کهن در زبان فارسی پهلوی است

کنج دلت جایی هست؟

به من بگو 

 

به من رو سیاه    

که چهره ی سفید تو    

به رخم می کشد  

  

می کشد   

             از بیخ نابود می کند   

وقتی حرفی نمی زنی  

   

زنی که پشت خورشیدغروب گرفته ی جنوب پنهانی  

  

 

و من  هوا تاریک/هوس گریه می کنم  

  

نم می زند زیر دلم    

این شرجی  

  

از چشمانم می بارد 

 

واین سوال که   

 

کنج دلت جایی هست؟!  

  

برای من جنوبی   

 

من روسیاه    

که چهره ی سفید تو نه رخم می کشد!

عقد بهار

خطبه ی آخر 

 

عقد باد و بهار 

 

ومن که زیر پا مانده ام 

 

زمین!

ملس

ملس لبت 

 

   طعم کودکی! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(پی نوشت:ملس آبنبات چوبی خواستنی دهه ی ۶۰ ها بود}