چمک

۱-چمک نام ماهی کوچکی در گویش بندری است ۲-چمک در گویش بندری به معنای رقص به کار می رود و کلمه ای کهن در زبان فارسی پهلوی است

چمک

۱-چمک نام ماهی کوچکی در گویش بندری است ۲-چمک در گویش بندری به معنای رقص به کار می رود و کلمه ای کهن در زبان فارسی پهلوی است

لیلا می شوی

بانو 

 

لیلا که می شوی  

 

در پوست مجنون نمی گنجم

نظرات 4 + ارسال نظر
اصفهانوب سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.esfahanweb.com

سلام دوست من ؛ [لبخند]
مطلب بسار مفید و جالبی بود ، من که خیلی استفاده کردم .
من کارم طراحی و میزبانی وب هستش .
اگه یه روز خواستی وبلاگت رو تبدیل به سایت کنی حتما باهام تماس بگیر ؛
میتونم با بهترین قالب ها و سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس وبلاگت رو به یک سایت کامل تبدیل کنم .

اصفهان وب ؛
ارائه دهنده ارزانترین خدمات میزبانی وب با بهترین سرعت و کیفیت .

VpnServ سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:41 ب.ظ http://www.2.vpnserv.us

آیا از وضعیت بد اینترنت کشور خسته شده اید ؟ آیا از فیلترینگ گسترده داخلی جانتان به لبتان رسیده است ؟ پس بد نیست چیزهایی در مورد "وی پی ان" بدانید . درواقع همان فیلترشکن خودمان که محدودیتی در استفاده نداشته و به هیچ وجه در کاهش سرعت اینترنت شما تاثیر گذار نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید

دفتر شعر جوان سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:41 ب.ظ http://www.poetryoffice.ir/

تورا من چشم در راهم
...............................
نمایشگاه بین المللی کتاب
نشانی: شبستان راهرو 16
غرفه ی شماره 19
دفتر شعر جوان

عمید یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:18 ب.ظ

چطوری رفتی تو پوست مجنون شیطون ؟ ;-)
از شوخی گذشته خیلی میخوامت سامان جون !!!
امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی
ارادت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد